Püsitellimus

Püsitellimus

Reztart püsitellijana on sul tark toit alati käepärast!

Püsitellimusega saad iga kuu enda valitud tooted automaatselt,  ilma et peaksid pidevalt uuesti kodulehelt tooteid valima ja tellimuse vormistama.

Nii ei saa tervislikud batoonid ja joogisegud ootamatut otsa.  Sina vormistad püsitellimuse ja meie peame meeles, et need kokku lepitud ajal sinuni jõuavad. Kas pole mugav!

Püsitellija boonused

  • Soodsamad hinnad, kui eraldi tellides
  • Tasuta transport. ALATI!
  • Paindlik tellimuste muutmine
  • Võid liituda või lõpetada endale sobival ajal
  • Säästad aega, sest ei pea kogu aeg uut tellimust esitama
  • Saad esimesena teada uutest pakkumistest
  • Kasu sinu tervisele, sest kõik meie vahepalad on tervislikud

Püsitellimuse vormistamine on lihtne

  1. Vali Reztart e-poest oma lemmiktooted ning lisa ostukorvi
  2. Ava ostukorv ja vali püsitellimus. Nüüd näed ostukorvi hinda.
  3. Vali tarneviisi alt, millisesse Smartposti või DPD pakiautomaati on soov pakk saada
  4. Kontrolli ostukorvi ja siirdu maksma. Valides maksmiseks Visa/Mastercard krediitkaardi ja nõustudes ostukorvis välja arvutatud kuutasudega ongi püsitellimus vormistatud.
  5. Paneme püsitellimuse paki teele igal kuul ja ei olegi muud, kui oodata pakiautomaadi uksekoodi – nii lihtne see ongi!

NB! Iga kord, kui automaatne tellimus meie süsteemist läbi läheb, saad ka e-mailile tellimuskinnituse –  siis tead oodata paki saabumist.

Tarne

Püsitellijale on transport alati TASUTA!

  • Hetkel saame pakkuda Eestis Smartposti ja DPD teenuseid pakiautomaatidesse.
  • Tellimuse vormistamisel annad Sa teada, mis kuupäeviti automaatne tellimus toimub ja millisest pakiautomaadist Sa soovid oma tellimuse kätte saada.

Kokkulepitud tellimuspäeval saadame Sulle tellimuskinnituse, et kinnitada tarne toimumist ning vajadusel saad omalt poolt muuta pakiautomaadi asukohta tellimuse kättesaamiseks.

Jäta selle tähtsa ostu meelespidamine meile ja oled alati varustatud targa toiduga!

Püsitellimuse muutmine

Kui soovid muuta tellimuse tooteid, näiteks lisada uusi tooteid või millestki loobuda, siis võta meiega ühendust info@reztart.ee või logides sisse oma kontole.  Püsitellimust saab muuta 14 päeva enne järgmist makset.

Oma konto loob meie süsteem automaatselt, kui oled esimese püsitellimuse sisse andnud. Konto kasutajanimi ja automaatselt genereeritud parool saabub meiliga.

Oma konto töölaualt näed enda hiljutisi tellimusi, saad hallata enda tarne ja maksmise aadresse ning muuta oma salasõna ja konto andmeid.

Püsitellimuse lõpetamine

Püsitellimusest võid igal ajal loobuda, kuid mitte enne kui see on kaks korda täidetud. Lõpetamiseks võtke ühendust info@reztart.com või logige sisse oma kontole ja Püsitellimuste alt saate valida “püsitellimuse katkestamine”.

Lisaküsimuste korral pöörduda info@reztart.com .